Zakopane, 06.11.2019 r
SP9 271.04.2019
OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem informuje, że są przyjmowane oferty na wykonanie: " Remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem ".
opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 9 w Zakopanem
Zakres prac obejmuje:
- Remont świetlicy szkolnej.
- Remont w sali nr 20.
- Remont w sali nr 24.
- Remont gabinetu higienistki szkolnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
nr 1a - przedmiar robót budowlanych - świetlica szkolna
nr 1aa - kosztorys ofertowy- świetlica szkolna
nr 1b - przedmiar robót budowlanych- remont w sali nr 20.
nr 1bb -kosztorys ofertowy - remont w sali nr 20.
Nr 1c - przedmiar robót budowlanych- remont w sali nr 24.
Nr 1cc - kosztorys ofertowy - remont w sali nr 24.
nr 1d - przedmiar robót budowlanych - remont gabinetu higienistki szkolnej.
nr 1dd - kosztorys ofertowy - remont gabinetu higienistki szkolnej.
nr 2 - STWiOR
które są do pobrania ze strony: http://www.sp9zakopane.pl/
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 7.30 - 19.00.
Termin składania ofert: 14.11.2019 r. do godziny 12.00.
Termin i miejsce otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2019 r. o godzinie 12.15, sala nr 2 w siedzibie zamawiającego.
Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21, 34-500 Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00.
Forma składania ofert: pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem lub pocztą elektroniczną na adres sp9zakopane@poczta.onet.pl
Oferta powinna zawierać:
- Ofertę cenową brutto - załącznik nr 3
- Wypełnione oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 4
- W przypadku zatrudniania przez Oferenta podwykonawców wypełniony - załącznik nr 5
- Wypełniony wzór umowy - załącznik nr 6
- Podpisana klauzula informacyjną z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 7
W/w dokumenty są dostępne na stronie: www.sp9zakopane.pl
Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za wykonanie prac remointowych.
Sposób powiadomienia o wyborze oferty: informacja o wyborze oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego, na stronie internetowej www.sp9zakopane.pl, oraz przekazana pocztą elektroniczną na wskazany przez oferentów adres e-mail.
Termin wykonania prac: do 13 grudnia 2019 r
Informacje szczegółowe na temat zamówienia: wszelkich informacji związanych z przedmiotem zamówienia udziela dyrektor SP nr 9 w Zakopanem - mgr Piotr Kyc, tel. 182068277, 604502757.
Zapraszamy zainteresowanych oferentów do zapoznania się na miejscu z przedmiotem zamówienia - w dni powszednie, w godzinach 8.00 - 17.00.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wykonawcami w szczególności dotyczących ceny, warunków i terminów wykonania usługi, w celu zawarcia umowy na najkorzystniejszych warunkach. Negocjacje odbywają się bezpośrednio w siedzibie zamawiającego lub w szczególnych okolicznościach telefonicznie lub za pomocą innych środków komunikowania się na odległość.
Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem nr 9/2018 z dnia 22.06.2018 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach:
nr 1a - przedmiar robót budowlanych - świetlica szkolna
nr 1aa - kosztorys ofertowy- świetlica szkolna
nr 1b - przedmiar robót budowlanych- remont w sali nr 20
nr 1bb - kosztorys ofertowy - remont w sali nr 20
Nr 1c - przedmiar robót budowlanych- remont w sali nr 24
Nr 1cc - kosztorys ofertowy - remont w sali nr 24
nr 1d - przedmiar robót budowlanych - remont gabinetu higienistki szkolnej.
nr 1dd - kosztorys ofertowy - remont gabinetu higienistki szkolnej.
nr 2 - STWiOR
nr 3 - oferta cenowa brutto
nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadaniu wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej
nr 5 - w przypadku zatrudniania przez Oferenta podwykonawców
nr 6 - wypełniony wzór umowy
nr 7 - Podpisana klauzula informacyjną z art. 13 RODO zastosowaną przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
|